Over ons

Bij ArtMuze geloven we dat kunst de kracht heeft om te inspireren, te verbinden en de wereld om ons heen te verrijken.

Vier bevlogen ondernemende kunstliefhebbers hebben dit platform opgezet voor aanstormende fotografen en kunstenaars.

Deze vier; Twan Schraven - Cole Brekoo - Arianne Mönnink & Frederique Winterink, elk met een andere jarenlange expertise hebben zich ten doel gesteld om "kunst" dichter bij de mensen te brengen.

En tegelijkertijd  kunstenaars en fotografen een podium te geven om bekendheid te verwerven.

Door middel van onze zorgvuldig samengestelde collectie van 144 kunstwerken en boeiende artikelen in onze ArtBlog presenteren we niet alleen kunstwerken maar bieden we ook inzicht in de creatieve processen en de verhalen achter de kunstenaars.

Of je nu een doorgewinterde verzamelaar bent of nieuw bent in de wereld van kunst, bij ArtMuze vind je een divers assortiment aan werken;

schilderkunst, fotografie en digitale kunst. Naast een collectie ArtMuzes bieden wij ook een plek voor andere kado's.

Kleurrijke kado's die je verbazen, verwonderen en waar je iedere dag blij van wordt.ArtMuze is een cultureel, sociaal en duurzaam label.  Onze productie is 100% Nederlands en wij werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Door te kiezen voor ArtMuze ondersteun je niet alleen de kunstgemeenschap, maar draag je ook bij aan een inclusieve en duurzame samenleving.

Bij ArtMuze geloven we dat kunst niet alleen iets is om naar te kijken, maar ook om te ervaren en over te praten.

Dus ga er eens goed voor zitten, laat je inspireren en laat kunst jouw Muze zijn.

Welkom bij ArtMuze - waar creativiteit en passie samenkomen.